Loving you - Duffy

helåååw gott folk . Idag mår jag prima (Y) ! AHah , fyfan vilken dag det var igår men som Malin sa '' man mår som man förtjänar ''  ! Jag hade så kul tack alla än en gång . Det började med mig o sofia på stan vi köpte in det sista Och sedan hem till henne då Fredrika kom också och när Isabella kom så sa hon att vi inte skulle till sunnersta '' inställt '' Vi tjejer kollla på varandra och ville typ gråta haha. I mean think , så vi tog en taxi hem till mig vi tjejer , jag typ ''grät ''  för mami  hhaa , det var sorligt. Men Simon ringde som tur <3.¨Så vi drog till Robert i Svartbäcken efter förkrök hos mig . As naaaajs däär , sen tog vi taxi till Stan allihoppa jag tappade bort Isabella & sofia o dem så jag fick gå runt på stan själv med Simon , Vi hade jättte kul faktist haha , efter en timma ungefär hitta alla tillbaka till varandra . Lite saker hände . Men alla sjöng för mig iaf (A) ! Sen tog jag bussen till NOrby på efterfest där jag träffa massa bra folk , Hanna  ,SIckan , Elin DAvid o Company var där där (A).

Nu blev det en lång text , hoppas ni orkar läsa(A) ! JAg ska städa nu mitt rum och Ikväll kommer nog Tjejerna över hit puss.

(här är bilderna, de är inte så smickrande )












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0