me loves .

hejhej ! vaknad precis och är fortfarande meeegaa trött.. SKulle kunna sova ett par timmar till , men tanken dog då jag hörde mamma säga genom dörren att jag kmr bli en hundring fattigare om jag inte går upp. haha ,

Igårkväll blev faktist lite mer bäst ,  jag hade mega kul. Tjejerna kom hit först på förkrök och sedan tog vi bussen till sävja på fest hos Anders Mann där vi dansade och minglade och bara hade allmänt kul tills vi tog bussen till stan och åt natt mat med några. Fyyy vad kvällen var rolig haha , jag tog bilder . Men hade inte minneskortet i så jag vet inte hur man överför .. .men ni får stå ut . Nu ska jag försöka göra någonting vettigare och tänka om det verkligen var värt det som jag gjorde igår ... so long !




det här gillar jag <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0