perfect jeans :O

Var i Gränby Centrum med syrran och skulle kolla efter ett par jeans som jag verkligen har kollat på LÄÄÄÄÄNNGGEEE !! Men de var dyra då. Och så blev det mellan dags rea och de blev väldigt mkt billigare så mamma sa amen jag kan väl köpa dem åt dig. Men (då) när vi gick dit så var de sluut , så i cried a little :/
Men idag då jag gick tillbaka dit gissa vad jag ser . .. de jeansen i min storlek precis framför mig. & jag hade pengarna , eller hehe min syrra fick bidra lite då(A) endå är så glad att jag äntligen fick dem. Måste bara sy upp de lite där nere .. .annars sitter de perfect.


Ska ta mig något och käka nu , har sovmorgon så det är väl ingen direkt brådska att jag lägger mig :
) .
Ciaaaaaaaaaaaaaaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0