'' so long see ya honey ''

Halåååw ! har verkligen vänt på dygnet kan inte sova . Isabella & Sofia gick precis och jag kan inte somna haha ..
Vi bakde Brownie och efter det åt vi massa chips .
.

en rolig händelse idag Haha -
Min lille bror är typ as kär i sofia (tro mig) haha , så han stör oss typ hela tiden så vi ville bli av med han eftersom han ville inte heller vara med mamma . Så vi '' låtsades '' att vi skulle ut så hör man han i hallen stört böla och vi står där ute och typ dör av garv  & sen smyger vi in till mitt rum , det var ganska kul kände mig som värsta banditen.
Smyger in i mitt eget hus :S !
?

Imorgon då (idag) Kanse ska köra en utgång ! Jag vet att jag ska träna som fan på dagen iaf ciaaaoo :D

Yeas the pictures looks horrible , but we had fun as hell taking them ;)




Kommentarer
Postat av: sofias

HAHHAHAHA fett hemska vi var mot min lilla älskling ;(

2010-01-06 @ 03:07:21
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0