tänk om jag aldrig släppte taget ?

Har märkt att när jag skriver inlägg så blir det så rörigt hah a.. Det är för att jag inte vill skriva för långa och inte för korta och då blir det alla känslor på samma gång haha  '' konstig brud alltså.

MEN - Sofia kommer hit snart & kanse belli , har sagt till Sofia att leta efter godis hos henne annars får jag väl bege mig ut i kylan själv då :/ .
ha en bra kväll allesammans <3. &
imorgon  kommer en stor överaskning som kommer överaska the head of till vissa men mina närmaste komemr säkert tro att det är ett joke BUT NOOO!!! This time It's for real .

It's hard to put a smile on your face when you know the person you love can never be yours again




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0