VÄNSKAP

Hej hej . .. kom hem för drygt en timma sen från stan ! Först var mathilda här och det blev lite mer än middag haha , godis & chips lyckades vi frossa  i oss. ! efter det åkte jag ner till stan och träffade '' company '' och vi satt på stan och åt istället  . haha jag vet känns som om jag är värsta matvraket !och det är jag (A) tur att jag spelar fotboll då

. . Men när vi satt där så mitt  i allting så kom jag på att skolan börjar snart och det betyder att dagarna bara går & går och snart kommer sommaren också . Jag älskar sommaren men jag gillar skolan mer ,, är så rädd för studenten då man gråter floder för att man aldrig kommer få uppleva det igen.
Darför kan man inte heller ta skola förgivet och allt annat. Livet går vidare & saker förändras , thats life ''


Jag får ett leende på läpparna när jag tänker på min bästa vän & jag. Vi var bästa kompisar i högstadiet.
Sen gled vi ifrån varandra... men hittade tillbaka igen till varandra när gymnasiet började igen.


I love you.




Kommentarer
Postat av: <3

Dina ord värmer, du är bäst, och jag är så... stolt över att ha dig vid min sida! även fast du får dina neråtryck ibland 8-)<3

2010-01-05 @ 01:27:44
URL: http://mathildablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0