walking in mephis slash hungry eyas and To be with you (8)

Min rubrik är Calle Kristiansson's låtar som han sjungit  ! Jag säger bara att han är min <3. Fyyy vad jag älskar han . Hans röst och hans låtar är mer än bara musik.

Annars då ? har jag bar suttit här , fastklistrad vid datorn .. . otroligt vad tiden går fort. Hoppas jag inte blir lika datanördig som sofia 8-) skämt åt sido.

Men jag har gjort massa vuxen saker idag haha , (fyllt i papper) det är ingen konst liksom .. men det var en massa . trillar in en efter en varje dag , åhh att vara 18 alltså :D !
Nu ska jag sluta nörda mig här och umgås med familjen , imorgon slutar jag halv 5 , kommer vara jätte trött. & efter det kommer nog tjejerna hit
. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0