your mama she gets CRAZY ! (8)

Haaalååw , jag är utmattad efter igår kväll  , det var meeeega kul . Jag kommer nog älska det här året . MEd alla dessa 18års fester :D! och det är redan massa inplanerat ahah , återkommer med bilder sen so lonG !

Idag vid frukostbordet. (vad alkehol kan göra alltså) haha.

Mamma
- siham... were you drunk last night when you came home ?
Jag - what no... (försöker se oskyldig ut)
Mamma - yeas! Don't you remember that you were standing in the hallway and dancing ?
Jag - what hahaahhahha ehmmm. .. hehe
Stephen '' låtsas pappa '' - AHHAHAHA , so funny . You looked so stupid
Jag - hehe :/

Kommentarer
Postat av: sofias

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH JAG DÖÖÖÖR

2010-01-17 @ 15:31:18
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/
Postat av: Sofia ph

HAHAHA siham dancingqueen :'D

2010-01-17 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0