I woke up this morning and o my god i have sommarlov!

Är sjukt trött. Igår kväll blev det mycket dans & annat.

började men en knäpp skolavslutning inne på domkyrkan med fyrisskolans elever  och efter det gick jag frida och negar ner till stan för att träffa de andra tjejerna, vi satt inne på panini ett långt tag . Efter det gick jag hem och fixade mig för fullt haha och tog bussen till sunnersta , hem till sofia b. Där var det fest för fullt med massa i klassen . Och efter det tog vi några bussen till valsätra på fest. Vilket var kul . Lite för många människor bara , hade iaf jävligt kul jag & evve dansa skit mkt på dansgolvet då alla andra var så tråkiga haha.

Nu börjar sommarlovet på RIKTIGT ikväll vet jag inte hur det blir. Ska förhoppningsvis vara med negar & sofia N.  Puss
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0