<3

Här pratar man mycket bakom skärmen , men ingen agerande i verkligheten . Fyy vad töntigt . Fick skrattanfall.com


Kom precis hem från stan , så himla skönt ska snart hoppa in i duchen och kolla klart på one tree hill .
Dagens händelser då -
Till min stora förvåning hade vi nationella i svenska haha , snacka om att jag inte visste om det. Eller det var väl endå lätt eftersom det är andra gången jag gör den. Men endå - lite 411 pleas ?.
Efter det åkte jag ner till stan för att käka med bells och sofia. Fyy vad mycket vi hade att snacka om .
Jag gillar oss <3.

Imorgon blir det utgånnngg WIIHOO! Vi ska fira julia som fyllde år förra veckan , det blir nog najs - Ciao ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0