Amor soy opinar que despacio perder razon

HAlååå! kom hem från sthlm för ett tag sen . Sov ju hos mathildA!  Det var jätte trevligt , Vi åt middag på Helmers som by the way har världens godaste sallad. Efter det åkte vi hem till henne och chillade , efter många om och men , om vi skulle ut och festa så slutade det med att vi somna till fjorton suger haha. En lugn fredag ,

och nu är det lördag och jag sitter här mega taggad på lite olika saker . Sofia kmr hit ikväll iaf, haha stackarn. Har tvingat henne baka brownie till mig annars får hon inte komma in haha. Naaww gullig jag är, Moa fredrika och isabella kanse också kmr . Vi fårse , ska iaf inte ha tråkigt ikväll thats for sure! HÖRS SÅ LÄNGE. Nu ska jag ut och springa :) . pusss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0