hard work work

Kom precis hem från skolan . Skön dag , små håltimmen + roliga vänner som gör din dag.
Efter skolan så tränade jag med warre & diren , as skönt och det var mega trevligt. Vi ska göra det 3 ggr i veckan , nu har min träning blivit roligare :) !

Ikväll kommer Isabella hem XD ! am i happy or whaat . & trion ska fira det med lunch imorgon  efter skolan , och höra allt trevligt hon vart med om.
Nu ska jag plugga matte matte matte! Ciao ciaao.



De spelade Kalle idag när vi tränade ! goosh , jag älskar han. Han får erik , håkan se  ut som skämt ! - förlåt sofia (A)



Kommentarer
Postat av: sofias

haha fuck you ditt äckel... <3

2010-03-01 @ 18:54:29
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0