!

Kände länge själv hur det aldrig skulle hålla mellan oss. It takes two to make it work. Och man kan inte vara en bästa vän när man vill & känner för det. Det är synd att du själv inte verkar inse vad du håller på med !, Jo jag är verkligen inte perfekt , men just nu måste du hålla med om att du är den som borde ta tag i saker.

Du kan skylla hur länge du vill på att du är stressad , och att du har lätt för att glömma . Sånt håller inte i längden , tänkte att , nej men snart kommer hon , snart gör hon si & så. Men förväntningar/förhoppningar slutade bara i besvikelse . All min energi gick åt att tänka på våran '' relation '' och det fick mig bara tänka på gamla tider , samt saker i nutid.

Jag älskar dig! och kommer nog alltid gör det , jag behöver dig i mitt liv. & det kommer jag alltid vilja ha , du är som en syster . INGEN , verkligen INGEN vet så mycket om mitt liv som du , du är den enda jag öppnat mig för på riktigt och det vet du. Det är jobbigt att behöva någon i sitt liv som är mest bara en besvikelse . Jag har sagt mitt och jag orkar inte gå tänka på det länge till , du beter dig inte ens som om du är min vän så varför inte bara bryta kontakten helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0