I gotta feeling.

igår kväll blev väl som det blev ! Ibland önskar man att kvällen har flera timmar Haha !
Iaf , jag åkte till stan halv nio , men vände tillbaka till gränby då jag trodde jag inte låst dörren . Jag kommer hem och mamma är hemma så jag åkte helt i onödan tillbaka hem , tog min surskalle och satte mig på åttan igen - hem till kristina . Jag sofa PH och kicki började fixa oss blev inte klara förän en timma senare ,sen drog vi till lokalen för att gå på '' klassfest + andra randoms '' , det var kul..  vissa hde lite för kul. Jag overstaid my time , smsa sofia som inte längre var taggad på att åka någonstans ! ååh blev så sura på några folk i bussen , men det är en annan historia.

Jag är nere på stan & väntar på femman , kommer till stg och där var det ett väldigt drag . När festen slutade ville jag gråta haha , DET VAR SÅ HIMLA KALLT ! jag satt och vänta på bussen med bakhan & Clara LL  och några killar . VI vänta i en halvtimma , shiit vad kallt det var . Äntligen kom jag hem och sov gott


blev bara två ynkla bilder igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0