mwaah

Hejhej! vaknade upp idag med en förvånande känsla , inge bakis från igår kväll. & jag har legat i sängen och kollat på gamla avsnitt från gossip girl fyfan vad skönt.

Igår så var dagen faktist rätt okej. Jag ger den 7/10. Vi var hos mig och åt frukost med lite cider träffa lite random folk sådär. Efter allt ätande började vi gå mot stan. Lagom packade hah , det var nog den roligaste promenaden mot stan jag någonsin gjort , ni ska se mitt smajl nu alltså. Så jävla kul.   Vi kom iaf äntligen till stadsparken var med lite killkompisar , jag gick mest runt och var med alla , dt var så många man kände , Jag & sofia fick väldigt tråkigt så vi gick mot ekonomikum. Där var det draget - bokstavligt. Det var fullt med folk. Vi träffa fredrika & lite andra vänner . Efter det gick vi ner till stan igen & träffa christian & gänget , väldigt längesen så det var kul:) -sen mot S-parken & sen till Ekonomikum & sen till stan igen för att träffa Fede & gänget till att sist dra till mig en stund & sen till sofia för att förkröka.  Det började lite segt för man blev typ bakis mitt på dagen ;P men sen flöt det på.

Jag tog bussen ner till stan vid halv 11 (sj) träffade David  , fick lite sällskap :) & efter det träffa jag Cissi , funken & gänget för att åka på fest hos Anders. Där var det väldigt draget . Dans & bira hela kvällen. Vid 3 tog vi bussen ner till stan och var på framfickan & träffa lite folk där. Efter en lång tag tog jag till sist bussen hem :) Vette fan hur mkt kl var men det var somna inte förän vid 5 kanse haha,


önska jag hade med mig kameran igår! får inte ta ut den för mamma ni som känner mig vet väl varför hihi (A)
Här är lite bilder från fias kamera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0