we do things that are forbid.. .. just to see whats out there

Igår kväll blev en kväll som jag kallar spontant ! haha , kristina kom till mig . Efter några timmar kom sofia & moa , och efter ett tag kom också Arez och Dilan. Vi chillkrökade vilket var jätte kul , sen drog vi ner på stan - sen till rickomberga där vi skulle på '' fest '' , det var en manlig strippare där också haha helt wierd , alla blev irriterade för någonting och det slutade men.. . jaa - det är en annan historia. Det värsta var väl endå att jag GICK hem i regnet från stan sen , räcker med att jag är förkyld redan , nu sitter jag här helt avdankad . Och mår äckligt. Ska lägga mig ett tag nu innan sofia kommer hit !  Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0