allting gott slutet gott

Det har varit en jätte bra helg , synd att den är över ! igår blev det party! började med en liten annorlundare förkrök efter det drog vi till sävja hos en killkompis och var där i 1 timma efter det tog vi bussen till rickomberga och hamnade hos diana , bättre drag än förra helgen x) efter det drog jag agnes och zoe vidare till en kompis i ekeby och slaggade där!  och allting slutade med att vi tog bussen på morgonen och satte oss på mcdonalds haha ! inte bästa frukosten på morgonen när man är bakis uch.

Och idag dissade jag alla planer jag hade och drog till mina kusiner , kom precis hem och ligger o kollar på film CIAO : *








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0