efter en lång paus är man tillbaka

Det blev en vår med ensamhet, , brustet hjärta , smärta som en gång förut , en ström med nya människor i ens liv och skitfolk som försvann ur ens liv. Sommaren kom och nästan inte en enda dag spendares ensam , det blev en hel rad fester med fina fina vänner, dagar med regn spenderades på ett fik x antal ggr. Spontana saker gjordes , livet togs inte så seriöst . En ny kärlek kom till men försvann lika snabbt.. funka inte helt enkelt. FF i en hel månad luleå blev bara förnamnet.
Skratt hade fått ett nytt namn , här var det inga sura miner. Man kom närmare med de man aldrig trodde man skulle bli.

dagarna flöt på i kurvor om man säger så. Skolan började helt plötsligt , jag kastades från ingenstans i en miljö jag aldrig hade planer för . helt plötsligt vände livet one eighty , beskedet kom om vår kära tarek som låg på sjukhuset , jag höll hoppet uppe sen sommaren att det aldrig skulle gå så illa , det gör ont att se en av mina bästa vänner på sådär och ont att se alla andra av hans nära och kära. Mina minnen med han sitter kvar , jag hoppas han vet vad han har lämnat efter sig.

Mina fyra och en halv månad har varit händelserikt :) snart kommer hösten och den är min absoluta bästa årstid , håll utkik  puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0